Inai Serbuk Mekah

7:58 AM forever aloe vera gel 0 Comments


Bismillah..

Alhamdulilah masih lagi bernafas untuk hari ini..
semoga kita dilindungi oleh rahmatNya..

Ada yang tercari inai??
Ada yang dah nak khawin?
Majlis dah nak dekat tapi belum prepair lagi untuk inai??
Nak jimat kos perbelanjaan inai??
Tercari inai yang merah sebijik macam inai pokok??  
 
Berseri pengantin pakai inai yang cantik Merah
Haa meh sini.. Nurul ada menawarkan pelbagai peralatan inai untuk mereka yang tercari inai terutama inai serbuk..

Inai Serbuk Mekah
Inai serbuk yang nurul jual memang warna sangat cantik, pakai setengah jam pun dah lawa tau.. apatah lagi kalau dipakai berjam-jam & di balut pula dengan salotep hehe memang awesome warna dia macam kita pakai inai pokok, tapi sekarang dah makin senang tak payah lagi dah nak tumbuk2 daun inai semua, tinggal bancuh & terus pakai..
Testimoni Inai Serbuk Mekah

Lagipun inai serbuk ni tak merbahaya sebab tak ada bahan kimia atau bahan pengawet & 100% inai serbuk daun mekah.. Selain pakai dijari, inai serbuk ni boleh juga dipakai pada rambut.. Lagi la kalau rambut tu bermasalah beruban, kelemumur, sakit kepala, & rambut gugur.. banyak khasiat inai ni.. sangat membantu untuk masalah rambut. Tapi kalau rambut tak ada masalah pun boleh pakai, untuk cantikkan lagi warna rambut.. boleh perang-perang gitu kan hehehehe

Terdapat 3 Jenis berat & harga inai serbuk daun :

1) 100g- RM 17 
2) 80g - RM 15 
3) 60g- RM 10 

Exc pos
Postage RM 7sm RM 9ss

Cara bancuh & pemakaian akan diberi selepas membuat pembelian.. tak rugi uuolss memang berbaloi-baloi..


Jika berminat untuk mendapatkan inai serbuk daun boleh terus hubungi nurul 019-4455623
Nak tengok banyak lagi testimoni boleh terus lawat instagram saya @sweetsfinger_shop..

Inai Sweetsfinger_shop diinstagram

0 comments: