KEKAL BERTENAGA DENGAN SET RAMADHAN FOREVER LIVING

1:15 AM forever aloe vera gel 0 Comments

Ramadhan semakin hampir tiba.. dah bersediakah anda untuk melakukan amal ibadat yang penuh bertenaga pada bulan mulia nanti?? Tanya saya? awal2 lagi Nurul Dah bersedia sebab Nurul ada set Ramadhan yang membantu kekal sihat bertenaga sepanjang berpuasa nanti.. lagi2 hadiahkan untuk ibu & ayah di kampung untuk mereka merasai set Ramadhan forever ni.. boleh lah menunaikan solat tarawih hingga 20 rakaat kan hehe Bertambah lagi pahala untuk anda juga kan..   Apabila badan sihat dan bertenaga boleh la kita menunaikan ibadah dengan sempurna tanpa ada batas had yang boleh dilakukan..
 
SET RAMADHAN  FOREVER LIVING 2016 
Ada yang nak kulit cantik?? Nak kurus?? Nak ramping?? Kekal bertenaga semasa puasa??  Meh sini nurul share kebaikan set Ramadahan yang harus ada pada setiap rumah.. rugi sangat tak ambil tau.. produk terlajak terlaris ni..

Set Ramadhan Forever Living:
2 Botol Aloevera Gel
1 Botol Arctic Sea
1 Botol Bee Honey
1 Botol Bee Pollen

Fungsi
: Aloevera Gel -  Membantu Mengeluarkan toksik dalam badan, memberi tenaga , & membekalkan 200 nutrien untuk tubuh

: Arctic Sea – Membantu mengeluarkan kolestrol & lemak jahat daripada badan , meningkatkan fungsi otak, mata & kulit

: Bee honey – Membantu meningkatkan tenaga tambahan semasa puasa , meningkatkan fungsi penghadaman, sumber antibiotik semulajadi, di perkaya dengan vitamin & zat galian

: Bee Pollen – Diperkaya dengan vitamin B, mengawal berat badan, membakar lemak, meningkatkan metebolisme&  melindungi sistem saraf

SET RAMADHAN FOREVER LIVING 
Cara minum sewaktu bersahur & selepas berbuka:
Ambil sebelum sahur 60ml aloevera, 2biji arctic sea, 2 sudu besar bee honey & 1 Biji Bee Pollen

Berminat ingin tahu lagi lebih lanjut boleh terus watsup atau hubungi terus  019-4455623 nurul
PENGEDAR DIPERLUKAN!!

p/s: area cod di klang, shah alam, sijangkang, banting selangor, untuk area di luar kawasan boleh di runding kemudian..pengedar kawasan diperlukan latihan dan bimbingan akan diajar secara percuma.. nak tambah pendapatan sampingan untung sehingga 35%-48% boleh direct hubungi dinombor tertera..

0 comments: