Kebaikan Absorbent C Forever Living Pada Tubuh

8:08 AM forever aloe vera gel 0 Comments


Absorbent c ni anak pun suka tau.. rasa di tak masam sangat macam sesetengah vitamin c tu.. kalau boleh 1 botol tu boleh habis 2 minggu.. sedap sangat sampai anak2 memang berebut.. Penangan Absorbent C ni memang terbaik... 
Nurul suka bagi kat anak sebab dapat tengok perubahan yang sangat ketara bila anak ambil absorbent c ni, pembuangan air besar sangat lancar.. kalau dua tiga hari dia tak membuang rasa risau jugak kan.. tapi sekarang nurul dah tak risau lagi sebab dah ada absorbent c ni.. memang sangat membantu..
Dalam absorbent c ni pun ada aloevera, madu, bran oat, extrak oren & betik bagi melancarkan lagi proses detok tersebut..
Semua peringkat umur digalakkan ambil absorbent c ni bagi membantu melancarkan proses detox dan bagi menambah tenaga sepanjang hari..
Absorbent C Forever Living 
Manfaat dan kebaikan mengamalkan Absorbent C adalah:
1) Antioksidan yang tinggi untuk tubuh badan bagi menentang radikal bebas
2) Diperkaya dengan bran oat bagi memberikan vitamin c tahan lama dalam tubuh badan
3) Mencerahkan kulit wajah
4) Menaikkan seri dari kulit kusam
5) Merawat masalah jerawat
6) Melancarkan pembuangan air besar
7) Merawat masalah parut pada kulit  
8) Merawat Tekanan & baik untuk perokok

Ini antara testimoni pelanggan nurul yang dah consume dengan Absorbent C, Aloevera & Arctic Sea.. Alhamdulilah berkesan dengan izinNya.. 
Testimoni Absorbent C, Aloevera & Arctic Sea
Macam mana nak dapatkan absorbent C ni?

Senang je tak perlu berlengah lagi.. Call / watsup sekarang 019-4455623 (Nurul).


Saya boleh cerita detail pasal absorbent C .. Kalau face 2 face.. Boleh bagi rasa lagi sebelum beli.. Memang sedap! Nak tunjuk demo sekali ni hehe


0 comments: