Petua Menurunkan Darah Tinggi dan Kencing Manis dengan Mudah

5:44 AM forever aloe vera gel 0 Comments

Petua menurunkan  kencing manis dan darah tinggi yang mudah untuk kita buat di rumah. Bahan- bahan yang senang kita dapati di pasaraya atau di pasar basah yang harga pun tidak begitu mahal cuma mengikut kerajinan seseorang je kan hehehehe
Petua menurunkan kencing manis dan darah tinggi

Bahan-bahannya seperti:
[+] 1 biji epal hijau
[+] 1 batang saleri
[+] 1 biji capsicum hijau
[+] 1 biji peria katak (peria yang kecil)
[+] kira-kira sama saiz dengan sebiji epal hijau.

Semua bahan di atas dimesin dan ditapis airnya. lalu di minum . Jangan di letak ais nati kurang khasiatnya. Buat 2 kali dalam seminggu. InshaAllah dengan izin-Nya.

Tetapi bagi mereka yang kemalasan nak buat semua tu saya ada produk yang terbaik dari ladang yang tak perlu di blender atau dikisar, Boleh terus dimakan dengan mudah dan insyallah mujarab pada mereka yang menpunyai masalah kencing manis dan darah tinggi.. Nak tahu produk yang terbaik dan sangat bagus ini??

Memperkenalkan produk yang sangat baik untuk mereka yang mempunyai masalah penyakit yang berkaitan adalah produk Aloevera Gel & Arctic Sea dari Forever Living produk yang mempunyai kilang dan ladang sendiri dan di proses 100% daripada bahan organik dan semulajadi  tanpa bahan kimia yang lain.

Aloevera Gel dan Arctic Sea
Produk yang berpatutan dan harga mampu milik yang telah menjadi rebutan pada masyarakat Malaysia pada hari ini kerana produk yang berasaskan Aloevera & Minyak Ikan yang terbaik dunia.. bukan nak cerita gebang tapi testimoni suami saya sendiri dah cuba produk ini penawar yang mujarab ini.

Alhamdulilah bacaan untuk kencing manis dan darah tinggi suami semakin baik dan stabil. Dulu kencing manis beliau 17.0 sangat tinggi dan darah tinggi 170/130 tetapi sekarang kencing manis turun sehingga 8.0 dan darah tinggi 130/60..sangat teruja dengan punurunan ini.. Terima kasih ya allah Maha MenyembuhKan..

Nak tahu?? dan nak cuba produk ni??


BERMINAT UNTUK PESANAN DI ATAS
DAN MAHUKAN PENJIMATAN SEHINGGA 15-35%??
DAFTARKAN DIRI ANDA SEBAGAI AHLI FOREVER LIVING
PASTINYA IA MEMBERI LEBIH PADA NILAI WANG ANDA
(NURUL 019-4455623)
FB- KEKAL SIHAT DENGAN ALOE VERA GEL
                                                    INSTA- SWEETSFINGER_SHOP

0 comments: