Kebaikan Aloe Jojoba Shampoo & Aloe Jojoba Conditioning Rinse

6:47 AM forever aloe vera gel 0 Comments

Masalah kulit kepala selalu menghantui anda?? kadang-kadang kita rasa rendah diri dengan orang sekeliling apabila rambut kita masih tiada penawar yang mujarab.. dah banyak syampu cuba tetapi semuanya tidak berkesan… jangan risau masih lagi ada penawarnya bagi masalah rambut & kulit kepala yang selalu membelenggu diri anda.. Memperkenalkan Aloe Jojoba Shampoo & Aloe Jojoba Conditioning dari Forever Living Produk yang mampu merawat masalah rambut & kulit kepala anda dengan mudah dan berkesan..  
ALOE JOJOBA SHAMPOO

ALOE JOJOBA SHAMPOO
Syampu yang  lembut dan PH-seimbang ini menggunakan aloevera untuk meresap dengan mendalam bagi membersihkan kotoran pada kulit kepala serta menanggalkan kulit mati, dengan itu menggalakkkan pertumbuhan tisu-tsu sihat. Minyak jojoba menolong melicinkan rambut, menjadikan lembut dan mudah diurus. Aloe jojoba shampoo adalah sesuai untuk semua jenis kulit.

Untuk masalah kulit kepala seperti:
1) Merawat kelemumur
2) Mengurangkan  rambut gugur
3) Merawat Gatal Kulit Kepala
4) Mengawal Rambut Berminyak
5) Mengurangkan Rambut Kasar
6) Menggalakkan pertumbuhan rambut
7) Merawat Rambut Bercabang
TESTIMONI RAMBUT GUGUR


Saya pun dah cuba memang best pakai syampu ni.. tak sangka boleh merawat masalah kulit kepala dengan mudah sekali.. boleh dipakai seisi keluarga.. berbaloi-baloi… harga berpatutan..


ALOE JOJOBA CONDITIONING RINSE
Direka khas untuk digunakan selepas menggunakan ALOE JOJOBA SHAMPOO, ia adalah diperkayakan dengan  vitamin B dan protein. Ia melincirkan rambut dengan minyak jojoba, memperbaiki rambut rosak dengan protein gandum dan menyatukan hujung berbelah dengan dimetikon. Juga mengandungi agen perapi rambut berkation untuk membuang cas elektrostatik yang menyebabkan rambut kelihatan menerbang.

ALOE JOJOBA CONDITIONING RINSE

                                          BERMINAT UNTUK PESANAN DI ATAS
DAN MAHUKAN PENJIMATAN SEHINGGA 15-35%??
DAFTARKAN DIRI ANDA SEBAGAI AHLI FOREVER LIVING
PASTINYA IA MEMBERI LEBIH PADA NILAI WANG ANDA
(NURUL 019-4455623)
FB- PENGEDAR ALOEVERA SELANGOR
INSTAGRAM- ALOEVERA_SELANGOR

0 comments: