Cara mudah menghilangkan kehitaman pada celah ketiak, leher dan peha

2:06 AM forever aloe vera gel 0 Comments


Ramai dikalangan rakyat Malaysia mempunyai masalah kehitaman pada celah ketiak, celah leher, & celah peha, tetapi masih ramai yang tidak mengetahui cara berkesan menghilangkan masalah tersebut. Rupa-rupanya ada cara mudah dan berkesan iaitu petua orang dulu yang sentiasa mengamalkan bagi memutihkan celah kehitaman semudah 123!! Jom lihat cara mudah menghilangkan kehitaman pada celah ketiak, leher & peha. 

CELAHAN KETIAK KEHITAMAN

CELAH LEHER KEHITAMAN
PETUA PUTIHKAN CELAH KETIAK, LEHER & PEHA:  

1. Limau nipis & kapur sirih

Gunakan limau nipis dengan kapur untuk membantu menghilangkan kesan hitam celah ketiak dan celah peha. Caranya sangat mudah iaitu dengan mencampurkan perahan limau nipis dengan sedikit kapur lalu sapukan ditempat yang hitam itu, celah ketiak ataupun celah peha. Sapu dan gosok perlahan sahaja kerana dikhuatiri akan menyebabkan luka yang boleh memedihkan. Biarkan selama lebih kurang 15minit sebelum dibilas dengan air bersih.  Amalkan 3x seminggu untuk hasil yang memuaskan.

2. Parutan lemon & timun

Cuci celah ketiak dan celah peha menggunakan parutan lemon dan timun. Biarkan selama lebih kurang 20minit sebelum dibilas.

3. Batu tawas

Gunakan batu tawas untuk menggosok kawasan yang bermasalah. Hanya perlu campurkan tawas dengan air dan gosok tempat gelap bawah ketiak dan celah peha dengan menggunakan span. Gosok beberapa minit sebelum dibersihkan dengan air .

4. Ubat gigi
Hanya letakkan sedikit sahaja ubat gigi ditempat yang hitam itu dan biarkan hanya 5 minit sebelum dicuci..jangan letak banyak nanti panas. Dan jangan biarkan terlalu lama.
5. Amalkan tips bercukur yang betul
Pastikan pencukur yang anda gunakan betul2 tajam. Cukur dengan cara yang betul iaitu mengikut arah bulu tumbuh dan gunakan krim pencukur. Jangan lawan arah..nanti boleh menyebabkan luka dan kulit menjadi kasar.

Akan tetapi kebanyakkan mereka diluar sana mungkin tidak ada masa melakukan petua-petua tersebut kerana kekangan waktu , sibuk dengan tugas seharian dan mungkin kurang mempercayai petua-petua sebegini kerana difikirkan sudah ketinggalan dek zaman. Jangan risau saya ada satu cara yang paling mudah ringkas dan mujarab. Nak tahu RAHSIANYA??  
FOREVER AVOCADO FACE & BODY SOAP

Memperkenalkan SABUN AVOCADO FACE & BODY SOAP dari Forever Living Produk direka khas untuk menghilangkan masalah pada celah ketiak, leher & peha dengan mudah, ringkas & mujarab. Bukan setakat itu banyak lagi khasiat Avocado Soap ni

Harga pun sangat murah berbaloi dan superb jimat!! Selain daripada memutihkan celahan kehitaman, banyak lagi khasiat sabun avocado ni, nak tahu apa?? Jom lihat satu per satu. 


SABUN AVOCADO  FACE & BODY SOAP FOREVER:

=> Mengeringkan jerawat & jeragat.
=> Memudarkan bintik2 hitam di muka dengan cepat & selamat.
=> Menghilangkan kedutan di wajah kerana kaya dengan vitamin E dan menyerikan wajah. sangat2 berkesan.
=> menghilangkan kesan2 hitam dicelah pelipat badan, pelipat peha, belakang leher & daki2 di badan.
=> Melembutkan kulit sehingga ke daya penembusan sehingga 3x lapisan kulit sepanjang hari.
=> Menentang radikal bebas.
=> Membuang sel-sel kulit mati
=> sesuai untuk semua kulit termasuk kulit sensitive
=> Kaya dengan vitamin E iaitu sumber antioksidan yang mampu mengurangkan garis-garis halus pada kulit akibat Penuaan & sinaran matahari

Banyak rupanya khasiat avocado. Betul kata orang , cantik yang sebenar adalah dari alam semula jadi.

Jom cantikkan kulit muka dengan sabun AVOCADO FACE & SOAP.
100% SEMULAJADI dengan camouran citrus avocado yang menyuburkan dan melicinkan kulit muka dan badan dengan haruman citrus yang segar.

Harga sangat2 murah & sangat berbaloi..


BERMINAT UNTUK PESANAN DI ATAS 
DAN MAHUKAN PENJIMATAN SEHINGGA 15-35%??
DAFTARKAN DIRI ANDA SEBAGAI AHLI FOREVER LIVING 
PASTINYA IA MEMBERI LEBIH PADA NILAI WANG ANDA
(NURUL 019-4455623)
FB- KEKAL SIHAT DENGAN ALOE VERA GEL
INSTA- SWEETSFINGER_SHOP

0 comments: